
Нещодавно закінчився конкурс «Народний бренд 2019». Більш, ніж 6000 жителів віддали свої голоси за компанії, які наполегливо працювали, дивували сервісом та клієнтоорієнтованістю. Про це медіапорталу DOZOR повідомили у відділі PR та з зв'язків з громадськістю ТОВ "Вересень Плюс".
Так, мережа «Файно Маркет» здобула перше місце в номінації «Супермаркети, магазини» перше місце, обійшовши національні, великі мережі.
За словами керівника відділу маркетингу Алли Зленко локальна мережа здобула цю нагороду завдяки постійному розвитку та самовдосконаленню. Наразі мережа активно розвивається і люди це помічають.
««Файно Маркет» для багатьох вже став вибором №1 і асоціюється з гарними враженнями від купівлі та сервісу. Це доброзичливість, яка об’єднує містян. «Файно» - добре українське слово, що означає «приємний, гарний», і саме такими компанія хоче бачити кожне місто та село, де розташовані її супермаркети. Компанія почала з редизайну всіх деталей магазину - від логотипа до побудови дизайн-системи, що підкреслює ідею добросусідства. Нова комунікація мережі не спрямована суто на висвітлення низьких цін в магазинах. Головна мета - познайомити сусідів один з одним. «Файно Маркет" щиро вірить у зв'язки з ближніми, що роблять життя цікавішим. Це тільки початок. Компанія мріє, щоб доброзичливість та взаємодія перетворились на норму, і тому починає з себе», - поділилася Алла Зленко.
Крім цього, керівник відділу маркетингу анонсувала для покупців оновлення програми лояльності задля того, щоб купувати було зручніше, а заощаджувати – простіше.