
Керівництву ОКВП «Дніпро –Кіровоград» порадили удосконалити роботу диспетчерської служби, оскільки в період відключення води містяни не змогли дізнатися бажану інформацію. Про це під час апаратної наради повідомив секретар міськради Андрій Табалов сьогодні, 13 серпня, інформує медіапортал DOZOR.
«Попрацюйте з диспетчерською службою, зробіть з нею щось, щоб працівники служби брали слухавки, пояснювали мешканцям ситуацію, реагували б на звернення. Створіть «гарячу лінію», якийсь сайт, щоб люди могли отримати пояснення щодо тих або інших ситуацій»,- зазначив Табалов.
«У нас було попереджене населення про відключення. Але, на жаль, були дуже складні роботи з перепідключення, тому воду почали подавати у п’ятницю з 20:00. Бригади працювали навіть вночі. У суботу вода в інших мікрорайонах з’явилася після 15:00», - пояснила директор міськводоканалу Валентина Давидчук.