В обласному центрі містяни надсилають заяви з проханням провести службове розслідування і притягти до відповідальності керівництво ОКВП «Дніпро-Кіровоград». Про це повідомляє медіапортал DOZOR.
Так, заяви надсилають міністру регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадію Зубку.
Кіровоградці стверджують, що підприємство не дотрималося встановлених термінів у період вимикнення водопостачання через проведення робіт із перепідключення новозбудованої ділянки водогону. Також під час відключення не дотримувалися термінів підвозу машинами питної води.
«Я живу у мікрорайоні Новомиколаївка, не було води з 9 ранку 7 серпня до 5 ранку 11 серпня. Ніякого зв'язку з жителями не було організовано, а коли телефонували самі, то увесь час було зайнято. Давали лише одну машину і ту на годину. Я вважаю, що їхня робота організована нелогічно, непрофесійно і безвідповідально», - обурються містянка Інна Файнман.
За коментарем медіапортал DOZOR звернувся до генерального директора ОКВП “Дніпро-Кіровоград” Романа Ілика.
«Так, дійсно, була така ситуація. Це була технічна причина. Ми проводили відключення для проведення перепідключення мереж водопостачання, тому що ведуться роботи з реконструкції водогонів по місту. Склалися певні обставини, які у результаті привели до запізнення з відновленням водопостачання. До нас надходили скарги від містян з цього приводу. Підвоз води був організований згідно з графіком і в суботу також. Телефон у диспетчерській працював, просто дуже багато надходило дзвінків від містян, лінія була перевантаженою, і тому більшість людей не мали можливості додзвонитися”, - прокоментував Роман Ілик.

