В обласному центрі IT-шніки команд ONIx та Evnе Developers презентували електронні сервіси, які допоможуть містянам у галузях охорони здоров’я, освіти, а також у житлово-комунальному господарстві сьогодні, 4 березня. Про це повідомляє медіапорталу DOZOR.
Так, ці проекти вже презентували на хакатоні та наразі запроваджується вже чотири сервіси. Варто зауважити, що місцева влада на захід не долучилася.
Тож сервіс команди ONIx допоможе містянам ознайомитися з обладнанням, яке є в наших поліклініках та із діагностикою, яку там можуть провести. Інтерактивна карта показує інформацію не лише по Кропивницькому, але й по селищу Новому. Сайт містить зручну адмінпанель, за допомогою якої можна оновлювати дані у ручному режимі.
Якщо сторонні розробники захочуть покращити роботу серверу, зокрема, створити бота або додатки для інших платформ, то вони це зможуть зробити. Зараз відбувається передача сайту на баланс міськради.
Також невдовзі має запрацювати інформаційна система «Школи міста».
«Ви можете побачити всі школи, а також їхні контактні номери телефонів, адресу, посилання на сайт, а також форму електронного запису у перший клас. Анкета досить велика, але більшість полів є не обов’язковими. Для управління освіти є адмінпанель, де вони можуть переглядати заяви, редагувати списки закладів. Директори шкіл зможуть переглядати заяви та приймати рішення. Зручно те, що за допомогою цього можна підрахувати скільки класів потрібно для першокласників. Крім того, ми розробили карту, на якій позначені межі відповідальності кожної зі шкіл, що також дуже зручно», - розповів розробник сервісу Володимир Корзоватих.
Крім того, презентували мобільний додаток City App – сервіс для звернення громадян про комунальні проблеми від команди Even Developers. У додатку на карті можна фіксувати місця проростання амброзії, скарги щодо безпритульних тварин, сміттєзвалища, дерева, що потребують обрізки та інші. Кожен житель, який залишив звернення, зможе відслідковувати виконується вони, чи ні.
Також є можливість збирати статистику по комунальним службам щодо звернень, які вони опрацьовують.
Останнім сервісом, який презентували – мапа точок торгівлі місцевих товаровиробників. Сервіс почали створювати студенти на хакатоні, а доопрацюванням вже займалися працівники виконкому. Так, сервіс дає можливість за фільтром зайти, де купити ті чи інші вироби, а також по маршруту дійти до магазину.
Всі сервіси можна буде знайти на офіційному сайті міськради розділ громадяни і підрозділ електронні сервіси. Сервіси запустять орієнтовно через два тижні.