
Жителі Кіровоградщини поділилися з декількома виданнями своїми досягненнями, з користю використаним часом під час карантину. Про це медіапорталу DOZOR повідомили у виданнях.
Так, матеріали можна було спостерігати, починаючи з червня, у виданні «Первая городская газета» та на сайті «Утренний город» під час громадської кампанії «Пандемія: час можливостей». За інформацією, це проект кропивницького медіа та Фонду міжнародної солідарності (Польща) у рамках програми «FreeMediaProgramme».
«Започатковуючи кампанію, ми шукали відповідь на запитання: як жити в нових умовах? Адже пандемія коронавірусу боляче вдарила по всіх, незалежно від соціального статусу, віку та освіти. Хтось втратив роботу, хтось закрив свій бізнес, а хтось лишився сам-на-сам без допомогти та підтримки. Наша редакція вирішила створити цикл матеріалів, які б допомогли мешканцям міста й області знайти нові рішення та переконатися: вихід завжди є! – розповіла головний редактор «Первой городской газеты» Людмила Макей.
Відомо, що у рамках цього проекту вийшло п’ять спецвипусків у газеті на різну тематику: медицина, суспільство, меценати, родина, школа. Для створення таких матеріалів журналісти готували інтерв’ю з лікарями та чиновниками. Там можна знайти цікаві поради та історії успіху кропивничан, які під час пандемії стали волонтерами, відкрили в собі нові таланти чи зробили несподівані відкриття.
Особливий резонанс викликали інтерв’ю з головним лікарем першої міської лікарні Олександром Артюхом («У Кропивницькому були лікарі, які самі йшли в епіцентр хвороби»), головою громадської ради при Кіровоградській облдержадміністрації («Тігран Хачатрян: Волонтерство – не лише гроші»), головою громадської організації «ДІЯ» у Кропивницькому Інгою Дуднік («Як кропивницькі «дієвочки» рятують місто») та бізнес-тренером Надією Кареліною («Як створити фінансову подушку для безпеки родини під час пандемії»), а також розповідь про кібер-винахідника Володимира Прихоженко («Кропивничанин створив робота, який допоможе батькам та дітям у дистанційному навчанні») та людиною дивовижної сили волі («Кропивничанка Ольга Застеба: Розумію, що в мене є лише сьогодні»).
Крім того, журналісти малювали комікси, знімали й монтували відео, проводили у соціальних мережах опитування та розіграши еко-сумок з логотипами кампанії. Люди активно коментували підняті теми, ділилися новими вміннями та емоціями.
У свою чергу редакція отримала менторську підтримку від відомого білоруського журналіста, громадського діяча, медіа-експерта Францішака Вячорки. Завдяки цьому спілкуванню вдалося розробити майбутній ребрендинг сайту «Утренний город» та зрозуміти стратегію подальшої роботи медіа на найближчі п’ять років.
«Ми зрозуміли, що світ стрімко змінюється, а тому прагнули й змінюватися самі. Ми переконалися, яку потужну силу має вчасно сказане слово. Навколо нас згуртувалися небайдужі громадяни – співтовариство конструктивно мислячих читачів, здатних знаходити рішення в кризових ситуаціях, і на яких можна покластися державі для подолання гуманітарної і економічної катастрофи. Сподіваюся, аудиторія проекту отримала інструмент, який допоможе їм вижити в складних умовах, сформувати плани на майбутнє», - додала керівник проекту Тетяна Землянська.